שאלות ותשובות

כמה שאלות שבטח תרצו לשאול:

גרנדאופיס הראשונים שהסתכלו לחסמים בעיניים והחליטו שמפצחים אותם. ומייצרים את השירות המושלם שמשלב מיקור חוץ אבל עם כל הפלוסים שעושים אותו מזכירות שלך באמת. בתחילת התהליך, אנחנו עושים שיחת אפיון עמוקה, ויחד איתך בונים את השירות, את השפה ואת השיח ואת הטונציה האישית בו תרצה שנדבר עם הלקוחות שלך.

ללקוחות שלך יענו רק הצוות מהחטיבה האישית שלך – במודל חטיבות ייחודי שפיתחנו, שכולל צוות של עד 4 מזכירות, שרק הן מכירות את העסק שלך וה-DNA  הייחודי של העסק שלך.
הלקוחות שלך יקבלו שירות הרבה יותר איכותי ממה שמזכירה אישית תוכל לתת, בזכות הנסיון שלנו במזכירות.

לא נכון. לנו יש נסיון של 6 שנים בניהול צוותות מזכירות לכל סוגי העסקים, אנחנו מכירים את כל הפתרונות הטכנולוגיים למגוון ענק של עסקים.
אנחנו יושבים בתחילת התהליך על שיחת אפיון מדוייקת, מתאימים את הדרישות לצרכים שלך, ויחד בונים מזכירות, שאתה רק יכול לחלום עליה בעסק שלך.
מזכירות שזמינה מתשע עד תשע, מזכירות שהן בחטיבה ייחודית גג עד 4. לא כל צוות המשרד בעסק שלך, השירות הוא אישי 1:1, והלקוחות שלך מיד ירגישו בהבדל הענק.

בדיוק לשם כך, פיתחנו את מודל החטיבות, שהינו פיתוח ייחודי לגרנדאופיס.
במודל החטיבות יש לך צוות ייעודי שלך שכולל עד 4 מזכירות. יש את מנהלת החטיבה שכל העדכונים, הבקרה, (והפידבק החיובי : ) עוברים דרכה.
הלקוחות שלך מרגישים שהם מקבלים שירות ממזכירות אישיות שלך שמכירים אותך אישית

אתם לא מתעסקים עם צוות שלם. העברתם מידע ועדכון פעם אחת ולכל החיים… אנחנו מדריכים את הצוות. במקרה של חילופי מזכירות, החפיפה עלינו. המענה הוא אישי, והדיוק הוא מקצועי עד לרמת המילה והאינטונציה שתרצה לדבר בה.

אנחנו מזכירות שלך לכל דבר ועניין. כמו שהיית רוצה לתקשר עם מזכירה שיושבת לצידך במשרד, בדרך שנוחה לך, כך תתקשר איתנו. בתחילת ההתקשרות, במסגרת שיחת האפיון אנחנו משוחחים גם על הנקודה הזו ומגבשים יחד את צורת התקשורת בינינו. אם זה דרך תוכנת ה- CRM, במייל, בוואטסאפ, טלפונית, או בפקס, או דרך גוגל שיטס, או דרך קו הודעות ייעודי שפיתחנו בדיוק למטרה הזו. הדגש שלנו: איך שנוח לך

אנחנו מאמינים שגם שיחות טכניות, שיחות גביה, או מתן מידע- כשהן מבוצעות ע"י מזכירה בעל אוריינצטיה שיווקית, כזו שיש לה אינטרס להצלחה של העסק שלכם- השירות נראה אחרת.  בדיוק לכן הצוות שלנו עבר הדרכת מכירות מקצועית. אצלינו בגרנדאופיס יש ניסיון רב בשיחות מכירה של הזמנות מוצר, ומכירות ברובד עממי. כמו כן פיתחנו את המוצר האלוף שלנו "שיחות קדם מכירה". המוצר פותח כדי לתת מענה למכירות שמתאים שיבצעו אנשי מכירות, אבל כמובן מייצרות מענה זמין שהכרחי ללידים, כדי לא לפספס אותם.

תלוי בכם 🙂 .
תהליך אפיון והקמה כולל שיחה שלכם עם מנהלת חטיבה אלופה אצלינו. לאחר מכן התוכן עובר עיבוד, ארגון והטמעה בצוות ו- הצוות שלך לצידך.
כבר קרה שבתוך שעתיים הקמנו חפ"ק מיוחד של 9 מזכירות לפרויקט עם דחיפות SOS. אבל כדי לתת לכם את המענה המדוייק, חשוב שנערך לזה בהתאם.

בהחלט. בד"כ שירות ע"י מזכירה אחת ניתן בין השעות 9 בבוקר ל- 15 בצהריים.
לכן תמיד חשוב לבחון האם בעסק שלכם לא עדיפה יותר זמינות של 12 שעות.

במסגרת שיחת האפיון אנחנו לא מתייחסים רק ל"מָה" – לאיזה שירות. אלא גם ל"איך". הטונציה בה נפנה לקוח, המשלב (עממי/ מכובד/ חברי/ רשמי) והמותאם לערכי המותג שלכם. מתי נהיה אסרטיביים ומתי נעגל פינות. וכן על זו הדרך. כשאנחנו אומרים "צוות ייעודי שלך" אנחנו מתכוונים את זה באמת, כולל הביטויים האישיים שמחוברים ל-DNA  של העסק שלכם